Yleistä
Noudatamme Kuluttajansuojalakia ja EU-säädöksiä etämyynnin peruutusoikeudesta. Pääsääntöisesti kuluttaja-asiakkaalla on oikeus peruuttaa kauppa 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta, ellei tuote ole luonteeltaan sellainen, että peruutusoikeus on lain mukaan rajattu (esim. rekisteröidyt ajoneuvot tai räätälöidyt tuotteet).
Palautettavan tuotteen kunto
- Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön (tai vain kohtuullisessa määrin testattu), alkuperäisessä kunnossa ja palautettava alkuperäispakkauksessaan mahdollisuuksien mukaan.
- Jos tuotteen arvo on alentunut asiakkaan käsittelyn vuoksi, Yrityksellä on oikeus periä arvonalennusta vastaava summa asiakkaalta.
Palautusprosessi
- Asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksesta tai kaupan peruutuksesta kirjallisesti (sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeella) 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
- Asiakkaan tulee palauttaa tuote viivytyksettä, viimeistään 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä.
- Liitä palautuksen mukaan yhteystietosi, tilausnumero sekä mieluiten kuitti tai tilausvahvistus.
Palautuskustannukset ja rahojen palautus
- Asiakas vastaa pääsääntöisesti palautuksen toimituskuluista, ellei toisin ole sovittu.
- Palautamme maksetun summan (sisältäen mahdolliset toimituskulut, jos koko tilaus palautetaan) viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen vastaanottamisesta sillä edellytyksellä, että tuote on palautettu tai asiakas on toimittanut todisteet sen palauttamisesta.