CFORCE 450L
pitkä malli / 2 hlö

CFORCE 450L värien ja hintojen

CFORCE 450L (T3b) - Hunter green

Hinta sisältää: 
Alv: 25,5%

Lisäksi + toimitusmaksu: 350 €
(sisältää laitteen kasaamisen, rekisteröinnin ja luovutushuollon)
CFMOTO Experience more together
Suosituin mönkijä maailmassa

Tekniset tiedot mallille CFORCE 450L

CFMOTO Experience more together

CFMOTO CFORCE 450 mönkijä

Tervetuloa tutustumaan CFMOTO CFORCE 450 (2023) -mönkijään, joka on meidän CFORCE perheen pienin trakortimönkijä.
Se on jo toinen sukupolvi CFMOTO 400 -sarjan ATV:stä, joka on edelliseen sukupolveen verrattuna läpikäynyt erittäin kattavat päivitykset.
CFORCE 450L on CFMOTO-n kaksipaikkainen tieliikennekelpoinen 400-sarjan mönkijä, jossa on 4×4 -voimansiirto ja tehokas 400 cm³:n yksisylinterinen bensiinimoottori Bosch-ruiskutuksella.
CFORCE 450 mönkijä on kompakti, kevyt ja taloudellinen. Siksi tätä konetta on helppo hallita ja sillä on yllättävän hyvä suorituskyky. Samasta syystä CFORCE 450S/L -malli on Suomen myydyin teinien mönkijä, koska lain mukaan tätä ajoneuvoa saa käyttää katuliikenteessä 15-vuotiaasta alkaen jos on -AM-121 ajokortti. Käyttäjiä ovat nuoret, joille se on vaihtoehtoinen kulkuväline esimerkiksi kouluun tai harjoitteluun. Se on todella helppo ajaa ja kestävä maastoajoneuvo, jota jopa teini-ikäiset voivat helposti käsitellä.
CF450 -mallissa on voimanlähteenä tehokas 400 cc:n moottori, joka tarjoaa riittävästi tehoa monipuoliseen ajoon. Riippumatta siitä, oletko valloittamassa metsäpolkuja, auramassa lunta tai ajamassa tiellä. Tämä maastoajoneuvo on varustettu laadukkailla vakiovarusteilla, jotka tekevät ajamisesta turvallista ja mukavaa. Siihen kuuluvat muun muassa tehokkaat ajovalot, jousituskomponentit,  jarrut, jotka takaavat hallinnan ja mukavuuden vaikeissakin olosuhteissa. Vakiovarusteena ovat mm vinssi, CV Tech variaattori, käsisuojat, koukko sekä pistoke.
CFORCE 450 on varustettu monipuolisella nelivetojärjestelmällä, joka mahdollistaa helpon siirtymisen erilaisiin maasto-olosuhteisiin.
Vetojärjestelmä: takaveto tasauspyörästön kautta / sähköisesti lukittava takaveto / sähköisesti kytkettävä neliveto etutasauspyörästön kautta / lukittava neliveto.
Vaihteisto: automaatti – CV-Tech variaattori.
Jarrut: hydrauliset 4x levyjarrut, 4-pyörän jarrujärjestelmä / seisontajarru.
Jousitus: 4x riippumaton (öljyiskunvaimentimessa).
Tämä tarjoaa vakautta ja hallittavuutta, joten voit luottaa ajoneuvon suorituskykyyn epätasaisilla ja liukkailla teillä.
CF450 maastoajoneuvo tarjoaa korkean maavaran ja laadukkaan jousituksen, mikä tekee siitä ihanteellisen valinnan työntekoon. Voit käsitellä epätasaiset maastot ja esteet itsevarmasti tällä kompaktilla ja tehokkaalla ajoneuvolla.
Turvallisuus on meille ensiarvoisen tärkeää, ja CFORCE 450  on varustettu huippuluokan turvallisuusominaisuuksilla, kuten vahvalla rungolla, laadukailla jarrujärjestimilla, ajomukavuutta lissää kehitetty ajoergonomia sekä mukavan istuimen avulla sujuu pitkäkin matka miellyttävästi. Pitkä malli on varusteltu matkustajan selkänojalla.
Voit tuntea olosi turvalliseksi ja suojatuksi kaikissa seikkailuissasi.
Vaikka saattaa vaikuttaa siltä, että ATV:llä, jonka iskutilavuus on alle 1000 cm3 ja ilman aggressiivista ulkonäköä, ei ole lainkaan maastokykyä, itse asiassa yleiskäyttöiset maastoajoneuvot eivät tarvitse liiallista tehoa tai piano, valtavien pyörien tai lisälaitteiden muodossa. Myydyimmät mönkijät Suomessa, Euroopassa ja jopa Australiassa ovat melko yksinkertaisia ja helppokäyttöisiä katulaillisia nelivetoisia 400-500 cm³ maastoajoneuvoja koti- tai yhteiskäyttöön. 400-500 cm³ nelivetoinen mönkijä kantaa helposti kaksinkertaisen omapainonsa kuorman, kulkee vaikeissakin maastoissa ja voi toimia tukiajoneuvona pienellä maatilalla tai maalaistalossa.
CFMOTO CFORCE -ajoneuvot ovat kestäviä, helppoja ajaa ja sekä erittäin houkuttelevalla muotoilulla.
Uuden sukupolven CFMOTO ATV käyttää runkomateriaalia, joka on jopa 30 % vahvempi ja 10 % kevyempi kuin edellisen sukupolven CF450 mallin runko. Runkomuovien materiaali on joustavampaa ja tämä tekee niistä myös kestävämpiä.
CF450 mönkijällä riittä voimaa, monipuolisuutta, suorituskykyä ja mukavuutta. Tämä malli on suunniteltu työntekoon tai vapaa ajan seikkailuihin. 
CFORCE 450 malli on saatavilla kahta eri verisota- 1 paikkainen ( S-short CFORCE 450S mönkijä ) ja 2 paikkainen ( L-long CFORCE 450L mönkijä ) molemmat versoit on rekisteröity kahdelle, eli saa aja kahesta.
Rekisteröi T3btraktorimönkijä 60km/h. Tarvittava ajokortti A121.
Saatavilla Hunter Green värissä.
Takuu kuluttajalle 3 vuotta ilman km tai tuntirajoitusta / yrityksille 1 vuosi käyttöönottopäivästä.
Jos etsit monessa eri käyttöön sopivaa peruskonettaa on CFORCE 450 oikea valinta sinulle.

Hanki CFORCE 450 (2023) ja lähde seikkailuihin!

Muutamia päivityksiä verrattuna edellisen sukupolven CF450 malliin:

  • 25% pienempi kääntösäde takaa erittäin hyvän ohjattavuuden kaksipaikkaisen ajoneuvon pituudesta riippumatta.
  • Optimoitu, nopeudelle herkkä ohjaustehostin varmistaa 25% helpomman ohjauksen- tämä tarkoittaa, että ajoneuvon ohjaustanko ja ohjaus ovat erittäin kevyitä ja tarkkoja.
  • Huomattavasti pidempi iskunvaimentimien liike ja pidemmät kääntövarret tekevät ajosta pehmeämmän ja tasaisemman.
  • Uusi tukivarsien järjestely ja iskunvaimentimien iskunpituus, joka on 15 mm pidempi etuiskunvaimentimissa ja 40 mm pidempi takaiskunvaimentimissa, nostaa iskunvaimentimien pohjan korkeutta. Ajoneuvon maasta 20 mm korkeammalle kuin edellisen sukupolven mallissa.
  • Istuin on saanut 30 mm paksumman, pehmeämmän pehmusteen, joka varmistaa mukavamman ajon sekä kuljettajalle että matkustajalle.
  • Ajoneuvon moottori on kokonaan piilotettu korin osien alle, mikä tekee uuden sukupolven CF450-mallista huomattavasti hiljaisemman.
  • Korin kansien alle piilossa oleva moottorin lämpösäteily tuntuu vähemmän matkustajille.
  • Laajennettu jäähdytyselementti auttaa jäähdyttämään moottoria paremmin.
  • Polttoainesäiliön tilavuutta on lisätty jopa 2 litralla.
  • Ohjaustanko sai uudet, taustavalaistut ja erittäin kätevästi käytetyt kytkimet.
  • Perävaunun valon tulppa tuodaan vetokoukkuun, jotta sitä voidaan käyttää ilman valotulpan jatkojohtoa.
  • Etujarrun säädin on siirretty oikeanpuoleisesta ohjaustankokahvasta vasemmalle, jotta säätimet jakautuvat paremmin ohjaustankoon. (On kätevämpää käyttää etupyörien jarrulenkkiä vasemman käden alla).
  • Jarrun lukko (seisontajarru) on myös lisätty etujarrulenkkiin.
  • Alhaisempi melutaso (ajoneuvon moottori on täysin peitetty ja suojattu lämpösuojaverhoilla, mikä varmistaa myös huomattavasti hiljaisemman melutason)
Scroll to Top